Feb 1, 2016

INSPIRATION / Minimalistic Sterling Silver Rings

See more of this post by clicking on the read more button. 


1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

The people who know me well, know that I always wear the same jewelery. I have 4 minimalistic, sterling silver rings and one pair of minimalistic sterling silver earrings. I hardly ever take these pieces of and I love them deeply. However, because I wear them all the time, you can see the silver is slowely losing its shine. Therefore, I searched some of my favourite shops to see whether they had something nice in store. Above you can see some of my favourite finds! I actually really like number 4, because it has a black accent. And number 5 is also really funny I think haha. 

Do you have a ring or another piece of jewelery that you never take off?
x



8 comments

  1. Zulke ringen zijn zo leuk! Ik heb sinds groep acht een vriendschapsring om, en doe deze eigenlijk nooit af. Helaas ben ik niet echt meer bevriend met het meisje waarmee ik de ring heb laten maken haha, maar vind hem gewoon nog steeds mooi :)

    ReplyDelete
  2. Oh, ik hou hier enorm van en ben altijd opzoek naar minimalistische ringetjes! Ik denk dat nummer 3 mijn favoriet is van dit lijstje!

    ReplyDelete
  3. Oh wat een mooie ringen! Ik heb ook zo'n ring dat ik bijna niet kan missen!

    XOXO
    http://prettysmileps.blogspot.be/

    ReplyDelete
  4. Ohh wat een mooie ringen!! Ik draag eigenlijk ook altijd dezelfde, haha. Heb laatst nog een nieuwe gekocht, ben ik ook weer zo blij mee! Die ring met die smiley is echt te leuk, haha :D

    - Saskia

    ReplyDelete
  5. Ik ben ook helemaal intro de minimalistische ringetjes :)

    xo

    ReplyDelete
  6. These are beautiful! I like the one under the number 4 the most.

    http://saranusagg.blogspot.si/

    ReplyDelete
  7. Prachtige ringen! Laatste tijd houd ik ook meer van zilver!

    ReplyDelete
  8. Pff ik draag eigenlijk bijna nooit sieraden,
    alleen oorbellen wel!
    Deze ringen zijn wel heel gaaf trouwens, vooral nummer 4 ben ik fan van!

    ReplyDelete