Jan 9, 2015

FASHION / turtleneck, check!

blazer - h&m / turtleneck sweater & velvet legging - oasap / ring - cos / shoes - vagabond


Remember I told you in my last post it was simply too cold outside to take outfit pictures? Well I solved that problem by just wearing an extremely warm sweater! A few days ago I got this perfect, grey, turtleneck sweater from Oasap and I'm so happy with it. I'm aware that I'm a bit late with this turtleneck trend, but I just had to get used to it I guess. Plus, it was hard to find one I really liked. But now that I've found one, I'm hoping for some extra cold days so I can wear this sweater haha.

By the way, yesterday I went to the opening of an art exhibition in The Hague and my two best friends got their first tattoo! I've always wanted a tattoo as well, but last year I kind of forgot about it because I simply couldn't figure out what kind of tattoo I wanted. But now that I've seen my friends get their tattoo I feel the urge to get one again!

Do you guys have, or want, any tattoo's?
x




18 comments

  1. Nice :)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  2. Turtlenecks zijn zo fijn! En shani en shannas tattoo is zo tof! Waarom heb jij niet meegedaan met die?!

    ReplyDelete
  3. Jaaa, liefde voor de col, fijn he zo'n warme nek? Leuke outfit! liefss

    ReplyDelete
  4. I love your sweater
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    ReplyDelete
  5. Hele leuke outfit, staat je goed. Je haar is echt heel mooi! Ik heb geen tattoo en ook niet echt de neiging om er eentje te nemen.

    ReplyDelete
  6. Mooie outfit! Ik zou stiekem zelf ook wel een tattoo willen, maar welke... geen idee haha

    ReplyDelete
  7. Staat je mooi!
    Ik wil zelf eigenlijk geen tattoos, zou niet weten wat! :P

    ReplyDelete
  8. These pictures are so wonderful.
    Your fashion posts are getting better and better!

    www.kindoflovely.com

    ReplyDelete
  9. This is my obsession that winter!! :)
    You are so pretty!!
    love your style and your blog!!♥

    Following your blog now, hope you'll follow too (:
    xoxo
    http://sapirgoldman.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  10. Super leuke trui, en die kettingen zijn ook gaaf!

    ReplyDelete
  11. Ik vind dat altijd zo leuk bij anderen staan. Ik vind het zelf alleen verschrikkelijk. Ik heb dan echt het gevoel alsof ik stik. Mijn moeder zegt dan altijd dat ik in mijn vorige leven bent gestikt. Haha nou misschien wel.

    ReplyDelete
  12. Wat een mooie stijl heb je! Hele leuke look!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  13. Hij lijkt me echt heerlijk zitten! Ik heb pas voor het eerst een coltrui gepast in de winkel. Maar vind dat strakke bij mijn nek helemaal niks ;)

    ReplyDelete
  14. Wat een leuke trui! Staat je erg leuk!
    X

    ReplyDelete
  15. Supertoffe outfit! Die coltrui staat je heel mooi.

    xoxo

    ReplyDelete