Aug 2, 2014

INSPIRATION / It's time for some change.

images - various tumblr

Hii Guys!

Lately I've been bored by my own hairstyle. It's getting really long again and for the first time in my life I don't like it that way. It just hangs loose around my face and it bothers me, a lot. So, it's time for a massive change. I'm going short! I'm still doubting about what length I want, just above or over my shoulders? And the colour, should I go as blond as possible, or get it dyed a greyish colour? And what about the style, a middle parting or a side parting? I think I just keep on searching for the perfect photograph to show my hairdresser. So that she can look at the photograph instead of following my explanation of what I want. Because that didn't always work out in the past haha.

What do you think I should get?
x


7 comments

  1. Aah lekker! Ik was ook echt zo blij toen ik het kort had geknipt. Het gaat je vast heel goed staan!

    xo

    ReplyDelete
  2. Moeilijk hoor, zo'n beslissing nemen! Ik vind de lengte van het meisje op de foto mooi, denk dat het je goed zal staan!

    ReplyDelete
  3. Best een moeilijk beslissing! Ik ga volgende week ook van haarkleur veranderen en ben er echt zenuwachtig voor. Ik zou aanvankelijk niet te kort gaan, als je er dan spijt van hebt, is de schade niet al te groot. Verder zou ik voor volledig blond gaan!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ben heel erg benieuwd! Ik denk dat het je heel leuk gaat staan.

    ReplyDelete
  5. Ik ben nooit echt kort kort geweest (nja ok, toen ik 5 was ofzo), maar laatst ging ik wel veel korter dan ik durfde. De kapster vroeg wat ik wou en ik zei dat ik korter wou maar ik nare ervaringen heb gehad met kappers en het dus best wel eng vond. Wat zij deed is het stukje voor stukje knippen, totdat mijn haar een bepaalde lengte was die ik goed vond staan. Dus niet in een keer een heel stuk eraf. Misschien helpt dat ook bij jou?
    Verder lijkt mij schouderlengte haar jou heel mooi staan. Succes!!


    thelittlewhitebird.com

    ReplyDelete
  6. Jaaa doen doen Manon! Staat je vast heel mooi! X

    ReplyDelete
  7. Ik zou het eerst tot net over je schouders laten, dan kan je er daarna altijd weer een stuk vanaf doen! En jaaaa grijs/zilver is mooi!

    ReplyDelete