Apr 4, 2014

GET YOUR VINTAGE AT TRASHCAN



Hii Guys!

This if for the Dutchies!

Vandaag wilde ik even laten weten dat ik en mijn vriendin de laatste tijd weer ontzettend leuke dingen hebben ingekocht voor Trashcan! Vooral leuke vintage blousjes, maar ook een mooie blazer en levi's jeans zijn van de partij. Vanaf nu zijn die dus te koop via onze facebook page die je hier kunt vinden. En weet je wat nou het mooiste is? Alles staat voor een lekker klein prijsje online, denk aan 5 euro voor een blousje en 7,50 voor een trui! 

Dus ben je nog op zoek naar leuke lente aankopen, neem dan zeker een kijkje op Trashcan en reageer onder de foto van het kledingstuk dat je interesse hebt. Of, als je nu al iets leuks ziet in deze collage, kan je ook een reactie op deze post achterlaten met je e-mail. Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op!






3 comments

  1. Ik ga snel weer even kijken :)

    xo

    ReplyDelete
  2. Ik ' volg' Trashcan al een tijdje. Maar ik heb zo het gevoel dat alles mij een beetje te groot gaat zijn. En helaas ook niet op een fashionable manier haha.

    ReplyDelete