Nov 14, 2013

FASHION / every journey begins with a single step



Hii Guys!

Finally, I'm done with all the studying, or at least for now. Today I had my last exam, economics. And it didn't go so well, just like all the other exams I made this week. I did study really hard, but somehow these exams were a lot more difficult than I'm used to. I haven't got any grades back yet, but I'm not counting on much.. Except for English, French and Dutch, those exams weren't a problem at all. I'm just a good in languages haha. 

I also have a question for my lovely readers. Last week I went to the open day of the NHTV in Breda to take a look at the study ; leisure studies. From all the open days I've been to, I liked this one the most. So I was wondering if you, or anybody you know, could tell me about some personal experience with the city Breda or the school/studycourse? Thank you!


 jeans - h&m             blouse - new look               shoes - vintage                ring - forever21                necklace - foymall

And that's it for now. I'm off relaxing a bit!
x






13 comments

  1. Hele leuke outfit! De kleurencombinatie is heel gaaf! Mooie ketting trouwens! Xx

    ReplyDelete
  2. Ah wat een leuke blouse! Naar zo eentje ben ik al een tijdje opzoek, nu heb ik hem dus gevonden! Jammer dat je examens wat minder gingen, maar hee de volgende keer beter. Ik woon zelf vrij dicht bij breda en ken de school nhtv ook wel een beetje vanuit de ervaring van vrienden/vriendinnen. Breda is de meest gezellige stad in Nederland zeg ik altijd. Er heerst gewoon een bepaalde sfeer! Met de school is ook niets mis, hij staat zelfs ( en nu spreek ik vanuit mijn lerarenopleiding haha ) op de derde plaats wat betreft beste HBO scholen
    Liefs, Demi

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie outfit heb je aan. Je hebt de kleuren erg mooi bij elkaar gecombineerd. Ik weet niet zoveel over de studie, maar ik heb wel een jaartje in Breda op school gezeten. Het is niet een erg grote stad, maar de gezelligheid staat hier toch zeker wel voorop. Voor mij voelt het altijd een beetje aan als thuiskomen. Liefs

    ReplyDelete
  4. Wat vervelend van je toetsen! Ik dacht van 3 ook dat ze super kut gingen maar uiteindelijk zat er maar 1 onvoldoende bij. Bij jou valt het ook vast mee! En nu kan je iig nog even genieten :)
    Mooie combi van blouse en broek!

    ReplyDelete
  5. I absolutely fell in love with your blog. I'm following you now:))
    Make sure that you also check out my blog and follow me as well
    That would be lovely.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    love John Setrodipo

    ReplyDelete
  6. Leuke outfit, die ketting maakt het geheel met de blouse echt af :) Ikzelf studeer in België trouwens dus helemaal niet ervaring met Breda! En jammer dat je examens niet zo super gingen trouwens!

    ReplyDelete
  7. Wauw mooie outfit. Zulke mooie herfstkleuren bij elkaar!

    ReplyDelete
  8. Mooie outfit ! Vind vooral je ketting erg stoer
    X Esther \ Confashions

    ReplyDelete
  9. Thanks for visiting my blog! ^^ That blouse is so beautiful and the detail with the necklace is very original. You have a great style ♥ and a new follower!

    Greetings from Barcelona! | nerweenmakeupbag

    ReplyDelete
  10. Love this outfit ! :)

    www.Chaneletco.blogpsot.com

    ReplyDelete
  11. Ik vind deze kleuren combinatie zo prachtig. Super gedaan zeg!

    Xo

    ReplyDelete
  12. Leuk blousje! Heb zelf ook ongeveer zo'n kleur blouse gekocht laatst, bij de Bershka.
    En NHTV is echt een top school volgens mij. Heb zelf ook een tijd getwijfeld, maar het werd toch de HVA :)

    Sanne
    Confessions of a blonde

    ReplyDelete