Oct 21, 2013

FASHION / I needed you to love me while I fix myself


Hii Guys!

Saturday night was amazing! It had been a while since I partied all night long, and now that I have the feeling back again I can't wait to go more often. The night started of fun, I went out for dinner with Shanna and Shani in Delft, and after that we took the train to Amsterdam and met with another friend. Together we went to Noisia Invites. First the music was a bit, I don't know soft, but about 2 AM the music got tougher. I enjoyed Black Sun Empire and The Upbeats the most! 


shorts - forever21             top - berlin            shoes - new look           necklace - foymall             blazer - h&m

And that's it for now! Today I'm wearing my new necklace. And somehow this outfit won't look that great on pictures, in real life it looks so much better, trust me haha!
x

15 comments

  1. Black sun empire is zoooo leuk!
    Fijn dat je het zo naar je zin had :)

    ReplyDelete
  2. die ketting en dat short zijn echt onwijs gaaf!

    ReplyDelete
  3. WOW! Incredible outfit! Great shorts & love that chain! You look AMAZING!!!

    ReplyDelete
  4. wat een ontzettend gave outfit! Je ketting maakt het helemaal af, echt super :)

    ReplyDelete
  5. Thank you so much for your comment! I really love that outfit, you look amazing! I'm following you now ;)

    http://www.flowersinyourhairblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Wow, wat gaaf dat je Noisia hebt gezien! Ik heb er op Pukkelpop ook erg van genoten. Je hebt een super leuke outfit aan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja het was mijn tweede keer alweer, ze blijven goed!

      Delete
  7. Amazing look <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ollla! Hele leuke posts allemaal!! Voor de gene die de kanten top heel leuk vonden maar zagen dat ie uit Berlijn kwam, niet getreurd! Ik heb er laatst een gekocht die er echt precies op lijkt bij de New Yorker in Amsterdam voor maar 13 euro! xxxx

    ReplyDelete
  9. OMG ik ben stekezot van u shortje!
    Ik ben ondertussen al 'eeuwen" op zoek naar leren shortje!
    Nice outfit!

    ReplyDelete
  10. Ziet er super uit! wat een mooi slank figuurtje heb jij zeg .. Jaloers!

    leuke blog heb je ook
    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    ReplyDelete