Oct 30, 2013

FASHION / everywhere the wind blows




Hii Guys!

Today I had a workshop of the Erasmus University, they were supposed to help me with my struggles to find a study for after the summer, but instead of helping me, they only made it worse. Just when I thought I had closed some doors, they opened them all up again. I really don't know what to study. In every study there's something that I like, but there's not one study which suits me perfectly, or so is my opinion at the moment. I guess I still have a lot to think about..


 vest - monki                  skirt - oasap               heels - new look                  necklace - foymall

And that's it for now! Feeling a bit like red riding hood today haha.
x


13 comments

  1. Awh, soms kan het zo lastig zijn om een studie te kiezen! Is er niet iets waarin je echt uitblinkt?

    Leuke gecombineerd om een lekker dik vest boven je rokje te dragen! XO

    ReplyDelete
  2. Balen dat je het nog niet weet. Ik hoop dat je iets leuks tegen komt waar je zeker van bent dat je dat wil doen!

    Xo

    ReplyDelete
  3. Well, this sounds like a hard decision indeed, take your time and sing up something you like. After a few months, if you don't like it at all, you can always try out the next one :D
    Awesome cardi btw, it looks amazing with your blonde hair!

    ReplyDelete
  4. Wat een heerlijk vest. Die kleur wil ik ook nog wel.

    ReplyDelete
  5. Que bonito look!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  6. Super fijn vest! Staat je ook nog eens super goed. leuke combi dat vrouwelijke en toch baggy! X

    ReplyDelete
  7. Leuke outfit! Lijkt me ook lastig om te kiezen. Misschien een idee om eerst te selecteren op Branche en daarna te kijken wat je daarin leuk vind zoals bijv: wel of niet veel in contact met mensen, zelfstandig werken of juist samenwerken, dingen ontwikkelen of uitvoeren. Ik denk dat in elke branche deze punten wel opgaan en daarna iets kiezen.

    Troost je: ook al is een studie later niet precies wat je ervan verwachtte vaak kan je later nog er verschillende kanten mee op. Zo ben ik Maatschappelijk Werkster maar werk ik ook als begeleider.

    Succes!

    Liefs,
    Kim

    ReplyDelete
  8. Deze outfit vind ik echt onwijs leuk zeg! :D Ik vind vooral je ketting echt heel erg leuk, zoiets is mooi uniek in mijn ogen! Lastig trouwens welke studie je moet kiezen.. het is ook onwijs moeilijk doordat er zoveel is! Kijk naar wat je passies zijn en denk erover na of je daar je werk van zou willen maken. Vraag eventueel aan bedrijven of je eens een dagje mee mag lopen om te kijken of je het leuk vindt om te doen. Succes!

    ReplyDelete
  9. Aaah dat is zo lastig. Bijna mijn hele klas weet het nog niet en opendagen maken het inderdaad lang niet altijd beter. Komt er bij studietesten ook niks zinnigs uit?

    ReplyDelete
  10. Thanks for stopping by at my blog!

    Great outfit and love your necklace, very cool!

    Greetings from London,

    chrissabella.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Dat vest ziet er heerlijk cosy uit!

    ReplyDelete