Sep 24, 2013

GIVE AWAY / oasap long sleeve triangle tee



Hii Guys!

Just as I promised, it's give away time! 
I received two of these lovely, long sleeve tee's from Oasap. One for myself and another one to give!
The print is pretty amazing right? It's a size 36/38/Small. 

HOW DO I ENTER THIS GIVE AWAY? 


- Follow me on gfc and/or bloglovin
- Leave a comment with your e-mail below this post
- Live in The Netherlands. I'm sorry, this give away is only for Dutch & Belgian bloggers!




And that's it for now. Up next will be my outfit post with this amazing tee!
x

28 comments

  1. Wauw wat een geweldige winactie! En wat staat hij je goed, ik doe zeker mee!
    Ik volgde je al op bloglovin en GFC
    Email: littlefashiolista@Hotmail.com.

    <3

    ReplyDelete
  2. Dat is een erg mooie trui! Ik doe mee. :) Ik volg je al een hele tijd via Bloglovin'. Mijn e-mailadres is melovepictures@outlook.com

    ReplyDelete
  3. Op mijn blog liet je een reactie achter dat ik zeker even op je blog moest kijken :) Ik ben blij dat ik dat gedaan heb want 1) wat heb je een leuke blog en 2) wat een leuke winactie. Ik houd enorm van dat soort model shirtjes. Ik volg je op gfc en op bloglovin.
    Mijn e-mail is: refinedsense@outlook.com

    Liefs, Demi

    ReplyDelete
  4. Oh wauw, wat een mooie trui! Leuk printje ook! Ik doe zeker mee! Ik volg je op Bloglovin en mijn emailadres is donnermoiplusfashion@gmail.com. Succes iedereen! Xx

    ReplyDelete
  5. O wat leuk! Count me in :D
    ifyoufindstyle@hotmail.nl

    ReplyDelete
  6. Leuk! Ik doe zeker mee :)

    evelienslingerland@hotmail.com

    x

    ReplyDelete
  7. Aaaah wat leuk, ik doe mee! Deze trui wakkert mijn liefde voor Alt-J weer helemaal aan haha
    dagdromenenhersenspinsels@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. What an awesome giveaway! :) I recently just dicovered Oasap and I'm obsessed, all their clothes are just fabulous! :)

    Hayfa
    http://londonloafers.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Oh echt prachtige trui! Ik zou heel graag meedoen aan de winactie, maar ik ben wel van België en niet van Nederland, dan mag ik niet waarschijnlijk? :(

    ReplyDelete
  10. it is a nice piece

    NEW OUTFIT IN MY BLOG: SEA COLORS
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/09/sea-colors.html

    ReplyDelete
  11. Oke dan doe ik dus ook mee, jeej! :D alessandra_@live.nl

    ReplyDelete
  12. Super leuk! Ik doe mee! tjalyndekorte@gmail.com
    liefs,

    ReplyDelete
  13. Ik sta er op mijn nieuwe opleiding om bekend dat ik van driehoeken hou (oeps, haha), deze win actie kan ik ook niet laten gaan! Wat een gaaf shirt zeg! Ik doe mee (:
    joyjurgers@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Oeeh' wat een leuke giveaway! Ik doe mee!
    aboutfashion.liesbeth@gmail.com

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  15. Oooh prachtig! ik doe graag mee. Mijn e-mailadres is sanneoving@msn.com! Ik volg je ook via GFC (natuurlijk). Liefs!

    ReplyDelete
  16. Wauw wat is ie mooi :) Leuke give-away! Ik doe mee! Mijn emailadres is: modadiamici@gmail.com en ik volg je al via gfc, liefs!

    ReplyDelete
  17. Wat een leuke winactie! Toch sla ik dit keer over; ik draag maar heel weinig shirtjes met print, dus dan kan beter iemand hem winnen die hem vaker aan zal doen! Succes iedereen!

    ReplyDelete
  18. Oh, wauw, die print is echt helemaal mijn ding, love it! Ik ga zeker een kansje wagen. Ik ontdekte je blog net pas, maar ben je meteen gaan volgen op Bloglovin'! Mijn e-mailadres is cocogold@hotmail.com. Spannend!!!

    ReplyDelete
  19. Wauw, toppie!

    mariskakiggen@hotmail.com

    Ps: je hebt echt een leuke, eigen stijl.

    ReplyDelete
  20. Wauw! Wat een super leuke top. Ik ken je blog nog maar net, maar ik vind hem nu al geweldig! Je hebt een hele mooie simpele lay out en je stijl spreekt mij heel erg aan. Dus ik kan deze winactie ook niet aan mij voorbij gaan ;') ik volg je nu op bloglovin en gfc. Mijn emailadres is mijnblogsnoepie@gmail.com

    Liefs,
    Nadia

    ReplyDelete
  21. Ik doe zeker mee! wat een mooie top! mijn mail adres: fashionbymac@hotmail.com
    liefs marije

    ReplyDelete
  22. Nice blouse! Big kiss dear!
    Passa a trovarmi VeryFP

    ReplyDelete
  23. Leuk, ik doe mee! Mijn e-mailadres is amivc@outlook.com

    ReplyDelete
  24. Ik doe meee! mijn mail is: nina_heutinck@hotmail.com. Het shirtje is heel mooi!

    ReplyDelete