Jul 12, 2013

FASHION / you're the apple of my eye




Hii Guys !

Yesterday Shani and I visited a photography museum in The Hague, it was fun! The museum was not big, but that's okay since we could enter for free. That is one benefit of being under 18, you can get discounts on so many cultural activities. In the evening I went to musical in which my little sister performed, that was also fun!

shorts - forever21                 top - h&m                 shoes - new look               bag - chanel                   bracelet - oasap

And that's it for now. Don't yet know what I'll be doing today, maybe I'll pay our library a visit?
x


15 comments

  1. Leuke shorts! Ik heb ze in de Forever 21 zien hangen, maar ze waren niet in de Sale en ik weet ook niet of ik ermee sta.

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke outfit! Ben echt dol opje top. En ik vind het ook altijd zo handig dat je bijna overal gratis in kan!

    ReplyDelete
  3. De short zou ik zelf niet durven dragen omdat ik hem echt gewaagd vind! Maar wel mooi bij jou! :) Het shirtje vind ik dan weer echt heel leuk!

    ReplyDelete
  4. Love the top and you look amazing on those shorts! Great outfit x

    talkingpickles.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Die top ziet er erg leuk uit!

    ReplyDelete
  6. Heel leuk zie je er uit! Topje is leuk.

    Xo

    ReplyDelete
  7. Hele gave outfit! Leuke armband ook!

    ReplyDelete
  8. Mooie outfit! De top is erg leuk, en je tasje! Past allemaal erg leuk bij elkaar :)

    ReplyDelete
  9. Ik vind je broekje zo leuk. Ik zoek ook nog steeds een leren broekje. Je top wilde ik ook ooit bijna kopen!

    ReplyDelete
  10. LOVE YOUR OUTFIT!

    http://the-newone.blogspot.ru/

    ReplyDelete