Jun 4, 2013

INSPIRATION / under the weather things will get better

 photo tum5_zps4b0f9ee6.jpg

Hii Guys !

I've got some inspiration for you today ! Got nothing else to say really haha. Just that I'm starting to get this summer feeling, the weather is finally getting better and better ! Maybe I can wear some shorts without tights tomorrow yeah !

 photo tum6_zps81274085.jpg
 photo tum4_zpsbbc76282.jpg
 photo tum1_zpsc0b9438e.jpg
 photo tum2_zps28a87262.jpg
 photo tum_zpsa046cdcb.jpg
 photo tum7_zps3afded1b.jpg
 photo tum8_zps2340585b.jpg
source - tumblr

That's it for now !
x


11 comments

  1. oooh ik blijf die schoenen op de derde foto zó ontzettend gaaf vinden! Weet jij toevallig van welk merk deze zijn? :$
    xx

    ReplyDelete
  2. die eerste tas is zo mooi!

    ReplyDelete
  3. Leuke inspiratie! Ik vind de schoenen op de derde en de laatste foto heel erg leuk!
    En dat het maar snel volledig zomer wordt, examens gedaan en vakantie!

    ReplyDelete
  4. mooie inspiratie foto's! Die eener laatste vind ik erg mooi :)

    ReplyDelete
  5. big fan of you're blog,hehe

    NEW OUTFIT IN THE BLOG: LEATHER

    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/06/leather.html

    ReplyDelete
  6. De schoenen op de derde foto vind ik erg leuk, net als het setje op de vijfde foto!

    Liefs, Iris

    ReplyDelete
  7. Leuke inspiratie!!

    Dankje voor het delen! Ik weet niet of ik je al volg maar anders volg ik je vanaf nu! :)

    Btw ik heb op dit moment een winactie in samenwerking met de CoolCat, misschien lijkt het je leuk om mee te doen? http://sarandasuzannaadriana.blogspot.nl/2013/06/winactie-coolcat-styling-wedstrijd-open.html

    xoxo
    Saranda

    ReplyDelete
  8. Mooie inspiratie! Vind die staart op foto twee echt heel mooi.

    x

    Kiki | Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  9. Fantastic blog and brilliant post! You're amazing!!! You're got such fantastic taste! Loving the way you write too. :-) Absolutely brilliant!

    Looking forward to more posts from you. I'm now following you on BlogLovin!

    Feel free to check out my blog here - www.the-white-list.co.uk
    And you can follow me on BlogLovin at - www.bloglovin.com/blog/4105110/the-white-list

    ReplyDelete
  10. Geweldige post! Ik ben dol op de geometrische kaart. Xo

    ReplyDelete