Jun 16, 2013

FASHION / countless lovers on the streets

Image Hosted by ImageShack.us


Hii Guys !

How's your weekend ? Mine is a bit lazy haha, yesterday I hanged out with Dylan and today I'll be doing some homework and watching some vampire diaries. But something completely different : I forgot to tell you something really exciting. A few days a go Dylan and I booked a vacation to Berlin ! So in about 2 weeks we're going to Berlin for 5 days c: I'm really looking forward to it, I've never been there so if anyone has some tips, tell me !

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
blouse - vintage             bag - chanel               shoes - new look                 necklace / skirt - h&m

And that's it for now, enjoy your Sunday !
x


13 comments

  1. wat een prachtige blouse, leuk gecombineerd ook!

    ReplyDelete
  2. Berlijn, wat leuk! Ik ben er ook nog nooit geweest.
    Leuke vintage blouse ook!

    ReplyDelete
  3. Leuke outfit!! En wat vet dat je naar Berlijn gaat, ik vond echt een geweldige stad!! Het is alleen weer eventjes geleden dus ik heb geen tips, maar ja in Berlijn vind je altijd wel leuke plekjes:) x

    ReplyDelete
  4. Die blouse is mooi!
    En wat leuk zeg! Ik wil ook zoooo graag naar berlijn, vooral oost-berlijn schijnt geweldig te zijn met alle galerietjes en vintage-winkels.

    ReplyDelete
  5. Leuk lief outfit c: Gaaf dat je naar
    Belijn gaat! Ik hoor heel veel leuke
    reacties over die stad! xx

    ReplyDelete
  6. Lijkt het je leuk om een winactie te winnen met 2 leuke nagellakjes in de kleuren paars en roze, een lange muntketting met buddha, een schattig armbandje met glazen hartje en een enkelbandje met allerlei verschillende kleuren muntjes voor in de zomer! Volg dan de instructies op mijn blog en win :)! Liefs, Floor

    ReplyDelete
  7. love your shoes! great outfit!

    bec X
    honeythumb.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  8. Super leuke outfit! Ook heel leuk dat je naar Berlijn gaat :)

    Xo

    ReplyDelete
  9. very nice ~~!
    http://carolineepe.blogspot.com
    follow each other?\ :)

    ReplyDelete
  10. Ik vind je outfit echt heel leuk, vooral je blouse!
    Alvast veel plezier in Berlijn, lekker vroeg! ;)

    xx
    http://sarandasuzannaadriana.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Dat blousje is echt ontzettend leuk!
    Veel plezier in Berlijn alvast!

    Liefs, Iris

    ReplyDelete
  12. Hey Sweety,
    Thanks for following! I follow you now on GFC l!!! :)

    You have such a great Blog

    sivi :)

    ReplyDelete