May 23, 2013

FASHION / if you have a bad (hair)day

 photo hair_zps5512de1e.jpg


Hii Guys !

I need your help with something. When I started blogging I just uploaded my pictures via picasa, but the storage got full so I had to find something else to upload my pictures with. So I started using photobucket, but now my storage is almost full again ! I only have 10% of storage left ! I really don't know what I can do, because I don't want to delete old blog posts. 

Does anyone know something like photobucket or picasa to upload my pictures with ? 

 photo hair1_zpsd42d04de.jpg
 photo hair2_zps724703ab.jpg
 photo hair3_zps81c1abb5.jpg
blouse - new look           sweater / necklace - sheinside            shoes - unknown

Oh I'm having such a bad hair day, I'm sorry !
x



11 comments

  1. wat een gave outfit! Hahaa iedereen heeft wel eens een bad hair day, je ziet het trouwens ook altijd alleen bij jezelf. Je haar zit leuk!

    ReplyDelete
  2. Hah, my hair always goes into a bun on bad hair days. Looking great, girl.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Toffe outfit, hele leuke kleurencombinatie!
    En qua uploaden van foto's werkt het ook om via picasa foto's te uploaden met een maximale breedte van 800px. Want foto's van dit formaat of kleiner zouden (als het goed is) niet worden meegerekend in je opslagruimte. En in ieder geval sowieso handig om niet té grote foto's te uploaden, dan raakt het uberhaupt minder snel vol. Alle foto's die ik upload in picasa zijn 800px of kleiner in jpg-formaat (is kleiner dan png), en zo heb ik nog maar heel weinig ruimte gebruikt :) En verder zijn imageshack en tinypic volgens mij ook dat soort foto-hosting-sites. Ik hoop dat je er wat aan hebt haha!
    Liefs,

    ReplyDelete
  4. wauwie wat een geweldige combi! Super outfit! :D Ik crop mijn foto's altijd tot 820 px gemeten aan de lange zijde. En dan upload ik ze bij imageshack.us

    ReplyDelete
  5. Je ziet er leuk uit! Ik heb er ook last van. Ik uploade eerst altijd via tinypic. Nou worden veel foto's na een lange tijd verwijderd. Dus ben ik er heel veel kwijt :( XO

    ReplyDelete
  6. Ik heb er een speciale tumblr voor aangemaakt, daar upload ik nu al mijn foto's, ik ben er nog niet achter of daar ook een limiet aan zit, maar dat zien we dan wel weer. ;)

    ReplyDelete
  7. these tones are perfect for you're skin!
    kisses

    FRIDAY LOOK: STYLISH BLACK
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/05/stylish-black.html

    ReplyDelete
  8. flickr works for photos!

    ReplyDelete
  9. I wish my hair looked like that on a bad day! haha :) This outfit is great! I love all the colors that remind me of summer :) x Alona
    stylewanders.blogspot.com

    ReplyDelete