May 15, 2013

FASHION / I wanna be where the boys at

 photo tom1_zpsd6fcf89f.jpg

Hii Guys !

I have a little request for the Dutch followers, so that's why this post is in Dutch !

Hallo lieve volgers !

Voor mijn profielwerkstuk doen mijn vriendin en ik een klein onderzoek. We hebben een online enquete gemaakt van 5 multiple choice vragen en we zouden het heel erg op prijs stellen als je deze zou willen invullen voor ons ! Zoals ik net al zei, zijn het maar 5 vraagjes, en ben je er in 2 minuutjes mee klaar. Je hoeft ook geen persoonlijke gegevens achter te laten, dus het is helemaal anoniem ! Alvast bedankt !

 photo tom_zps3da21588.jpg
 photo tom2_zps53399b90.jpg
 photo tom3_zps98318d03.jpg
 photo tom4_zpsb6f3c248.jpg
sweater - kush and wizdom              blouse - urban outfitters                 creepers - underground               jeans - funkyhouse

That's it for now !
x


20 comments

  1. Wat een vette outfit!! Leuk die trui met die blouse eronder:) x

    ReplyDelete
  2. Hey,
    great outfit. I love the combination of sweater and blouse.
    Love

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  3. Super gave trui :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. i love the sweatshirt baby

    NEW OUTFIT IN THE BLOG: AUTUMN RETURNS
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/05/autumn-returns.html

    ReplyDelete
  5. Nice look! It gave me some inspiration for my new wandrobe....i am going to replace it :D

    Best regards!

    EFFY

    ReplyDelete
  6. Schattige look! Ik heb je enquete ingevuld!
    Liefs

    ReplyDelete
  7. Phahaha, best sweater ever!!!

    ReplyDelete
  8. wat een super leuke outfit! Die trui is echt geweldig :)
    liefs!

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke outfit, de blouse onder je trui matched heel tof!
    Heb de enquete ook voor je ingevuld!

    ReplyDelete
  10. je ziet er zo leuk leuk leuk uit!
    En ik heb de enquete ingevuld, denk niet dat ik er veel van goed heb :')

    ReplyDelete
  11. Your sweater is hilarious haha, and you look great here <3

    ReplyDelete
  12. Ik hebay de enquête ingevuld, maar zonder enige idee wie jack was, hoop dat het heeft geholpen voor je pws!

    ReplyDelete
  13. Hello! Very nice blog and interesting posts, great atmosphere.
      Have a nice day. :)
    We cordially invite you to our blog:
    - Problems with your computer? Or maybe the problem with the program? http://technicznieinformatycznie.blogspot.com/
    - Photography equipment, passion. http://photographyismyexistence.blogspot.com/
    I hope you also enjoy it with us.

    Greetings!

    "Do what you love is not even that, but anyway"

    ReplyDelete
  14. Hehe, nice sweater!
    XOXO
    Ylenia

    ReplyDelete
  15. You look amazing!
    love your style <3

    / www.fashionbysterup.dk

    ReplyDelete
  16. love love the jumper! looking cute and cool dear :)

    ReplyDelete