Feb 13, 2013

FASHION / kiss him goodbye at the door

 photo think1_zpsb35b6ca4.jpg


Hii Guys !

Today I only have one test ; economics. Blugh, it's a subject I'll never like, I can read the whole study book as often as I want, when I get that test in front of me everything is gone. So wish me luck, maybe this time a little guardian angel will appear on my shoulder haha !

 photo think_zps5ea60872.jpg
 photo think2_zps3bab0f22.jpg
 photo think3_zpsbbd1140d.jpg
blouse / shoes - new look                 skirt - oasap              belt - vintage

And that's it for now, I'm off to school !
x


22 comments

  1. Superleuke outfit! Lekker kleurrijk :) x

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit, zeg! En I loooooove je schoenen!
    Ik volg je!
    Liefs, Manon

    ReplyDelete
  3. you're so beautiful! love your skit
    kissses*

    ReplyDelete
  4. HI amazing girl! :) i like this post!
    Please follow me on my new blog: http://significatofiori.blogspot.it/
    and like my page on fb: http://www.facebook.com/IlSignificatoDeiFiori
    U can found a beautifuls flowers photos!
    xoxo
    Whit love!

    ReplyDelete
  5. Heel mooi rokje! Staat leuk bij die blouse. :)

    ReplyDelete
  6. wauw wat leuk gecombineerd! Love the skirt!
    haha ik haat economie ook zo erg. Gelukkig ben ik er van af :P

    ReplyDelete
  7. wat een mooie outfit, ik ben niet heel erg van de velle kleuren maar deze outifit vind ik heel tof!

    ReplyDelete
  8. Great look! Love the colours of this look!

    ReplyDelete
  9. Crossing fingers for the test! And btw, awesome outfit as always ^_^

    ReplyDelete
  10. owauw, wat zie je er toch weer geweldig uit!
    Heb je trouwens zin om weer eens wat te doen? Groningen werd het toch deze keer? :D

    ReplyDelete
  11. leuke outfit! lekker vrolijk :)

    Je hebt echt een hele leuke blog, zullen we elkaar volgen?
    Liefs, Fije en Lynn

    www.citieswithtaste.blogspot.nl

    ReplyDelete
  12. Ahhh, ik vind deze outfit zo leuk!

    ReplyDelete
  13. wat een mooie kleurtjes bij elkaar, heel erg leuk!

    ReplyDelete
  14. hele leuke outfit, de kleuren zijn héél mooi!
    xoxo

    http://idontjustexistilive.blogspot.be/

    ReplyDelete
  15. nice skirt!! like it.if you wanna see my blog

    http://fashionfrommyeye.blogspot.com/

    see u:)

    ReplyDelete
  16. This outfit looks amazing on you babe :D x

    ReplyDelete
  17. Wat een leuke outfits maak je! Leuk dat je mijn blog volgt! :) Ben benieuwd als je een keer buiten outfit foto's maakt denk dat dat ook cool is, nu doe je het met een zelf ontspanner of niet? Liefs X

    ReplyDelete
  18. Mooie outfit! Ik vind hem echt heel erg schattig. Is je test gelukt?

    ReplyDelete