Oct 29, 2012

pick a personality for free when you feel like nobody


Hii Guys !

Meh school has started again and I'm already sick and tired of it. Knowing that my school schedule won't change, witch means 4 very long days, makes me wanna scream. Luckily the weather is nice so I won't have to bicyle through a lot of rain. uhum uhum not. I hate this rainy weather. Buuuut, also some good news. I received a lot of my grades and it turns out I made all my tests much better than expected c: 

And now over to the main point of this post. My new shoes c: Finally I got some simple, black, studded boots. I bought them at a local store. The earrings in the last picture were a gift from Shani, she bought them in Madrid. I reaaally like them, thank you c: 


Ok I'm off praying for some sun haha !
x




23 comments

  1. Ze zijn leuk! XO
    www.tw-of.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wat een geweldig laarsjes! Ze zijn echt super leuk :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    ReplyDelete
  3. Wat een superleuke laarsjes! Ik ken het gevoel van vier lange dagen school; ik zit ook een paar keer per week van half 9 tot half 5 op school, echt killing is dat, vooral als je daarna nog veel moet doen. Laten we hopen dat er over een tijdje een beter rooster is!

    ReplyDelete
  4. Ik ben verliefd! Jammer genoeg kan ik zulke laarsjes niet hebben, ik heb dunne enkels dus ze zitten daar altijd veel te los. :(

    ReplyDelete
  5. Hele stoere en vrouwelijke laarsjes, mooi!

    ReplyDelete
  6. Im praying for some sun as well! Love the booties =)

    ReplyDelete
  7. fantastic booties
    fran

    NEW LOOK: GRAFFITI
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/10/graffiti.html

    ReplyDelete
  8. School always sux, but look at your pretty shoooooes, so so pretty! :-D

    ReplyDelete
  9. Vervelend die lange dagen op school, en het weer zit ook niet echt mee. Leuke laarsjes heb je gekocht!

    ReplyDelete
  10. Gelukkig zijn je cijfers goed! Wat een leuke schoentjes :)

    ReplyDelete
  11. Wat een ontzettend leuke schattige laarsjes! School is idd niet altijd even leuk, jammer genoeg moet het wel..

    ReplyDelete
  12. gREAT BOOTS!lOVELY BLOG. wHAT ABOUT FOLLOWING EACH OTHER?

    ReplyDelete
  13. Super mooie aankoopjes!
    Echt jammer dat die oorbellen uit Madrid komen, haha had ze ook willen hebben!

    xo
    MariekeMaria.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. waar heb je die laarsjes vandaan? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ergens uit een winkelje in rotterdam, als ik er volgende keer ben zal ik de naam onthouden !

      Delete
  15. die laarsjes zijn echt super! Blegh, ik haat school ook echt. Vorige jaren vond ik het nooit erg om heen te gaan en meestal wel leuk, maar dit jaar heb ik elke dag geen zin... Maar het is te overleven als je maar denkt aan de leuke dingen in het weekend :D
    En fijn van je goede cijfers!

    ReplyDelete
  16. I love your studded boots.

    Tracy @ Sunny Days and Starry Nights

    P.S. I'm having a Giveaway for Crystal Stud Earrings.

    ReplyDelete
  17. Beautiful boots!
    km-iamyou.blogspot.com.au
    xx.

    ReplyDelete