Sep 1, 2011

you like me just the way I'm not


Hii Guys !

Here's just a quick outfit post. I'm having a little headache, so I'm not really feeling like writing a lot at the moment. I also still have to do my homework for economics.. gosh, I'm soooo not feeling like it >.< 
I think this is the smallest post qua 'writing'  I've ever done, but see it in a positive way ; now you have more time to read other blogs ! (: haha

Skirt - Monki        Top - Forever 21        Bag - Primark        Shoes / Rings - H&M       Belt / Necklace - Vintage
 I'm off doing my homework, or at least, giving it a try ! haha
xx



13 comments

  1. Weeral hele mooie foto's!

    Liefs' Armani xx

    ReplyDelete
  2. suuperleuk Manon! ik ben echt verliefd op je tasje!
    XX Demi

    ReplyDelete
  3. Superleuke outfit en je tasje is echt errug cute! X

    ReplyDelete
  4. ik moet er echt niet aan denken om volgende week weer naar school te gaan... bleh.
    Dat rokje vind ik nog steeds erg leuk! :)

    ReplyDelete
  5. Super leuke outfit en foto's! Dat tasje is echt heel leuk

    ReplyDelete
  6. super outfit
    http://abfab-magazine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Thaaanks voor je reactie!
    Ik ben ook nog geen 16 hoor ;)
    Maar mijn ouders weten ook wel dat ik mezelf niet knock-out drink! Toch zou het fijn zijn om 16 te zijn... :)
    XXX

    ReplyDelete
  8. Loooove your bag! Great style! <3
    xoxo
    Eva
    Enter my giveaway - http://call-me-eva.blogspot.com/2011/09/giveaway.html

    ReplyDelete
  9. je stijl is echt geweldig & je hebt altijd leuke outfits ! love your blog <3

    ReplyDelete
  10. Love the shirt and the bag!

    Good luck with your homework and with other school things.

    Love,
    Eva
    www.livemylifeforfashion.blogspot.com

    ReplyDelete