Sep 19, 2011

little thoughts I have



Hii Guys !

Not much to tell you right now, so I'm not going to write a bunch of nonsense, that's just a wast of your time ! 
Here is the outfit I wore today, don't really know what to think about it, but I thought I'll post it anyway and let you decide x) 

One little announcement, you know what I thought of today ? I haven't made an 'inspiring art' post in a very long time, I think a lot of my followers and readers don't even know what I"m talking about right now haha. Well for those, here's a link to my first 'inspiring art' post. 

And the last little thingy I wanted to tell, at the moment I have 331 followers ( thank you ! ) and I was thinking about doing a Q&A and/or a little give-away ! I want to do this when I have 333 followers, because 3 is my lucky number, haha (:  The Idea is : the person who asks me the most funniest / original question wins something. I'm still thinking about the price, but just give it a try right ?!

So, put one or more questions below in a comment and you might win something really cool ! 


11 comments

  1. Love your lace shirt!
    xoxo Laura
    http://styleandsushi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. oke, ik ben niet zo goed in rare vragen, maar ik ga het proberen...
    Wat is je favoriete kleur eten?
    Welk oog lukt altijd het best met make-up?
    Welke artiest kun je niet uitstaan?
    Wat vind je van dries roelvink in z'n gele onderbroek?
    Hoeveel geld geef je uit aan kleding?

    Oke, die laatste was niet echt een rare vraag, maar dat vraag ik me gewoon af. ;)

    ReplyDelete
  3. ik vind dit zo'n leuke outift!
    ik vind zowiezo dat jij een hele
    leuke stijl hebt (:
    x

    ReplyDelete
  4. You look so gorgeous, love the outfit, so beautiful


    http://www.etsy.com/shop/Rosabellebyvasu

    ReplyDelete
  5. Dat topje is prachtig!

    Liefs' Armani xx

    ReplyDelete
  6. je ziet er super goed uit, okey mijn vraag;
    wat zou je doen als je gerard joling tegen zou komen in je wijk?

    okey die vraag was echt heel random maar okey hihi. x

    ReplyDelete
  7. Super mooie outfit, heel leuke gecombineerd! liefs

    ReplyDelete
  8. orginele vragen, niet bepaald mijn sterkste
    kant maar oke (:
    Wat is je vreemdste gewoonte?
    Praat je wel eens tegen voorwerpen?
    Leukste dag van het jaar?
    En als je een celebrity mocht slaan, welke
    zou dat zijn? hahaha
    x

    ReplyDelete